6. mai 2010

Tapet til Rosa

Denne vakre tapeten heter pip og er usedvanlig vakker med dus Rosa bakgrunn
Tror dette er favoritten...

Blå/tyrkis bakgrunn


Rose tapet med hvite polka dots



Rosa striper og Rosa polka dots(litt for baby etter min smak) vil helst ha noe som er mere jente så ho kan ha den lenger.
Vi skal bare tapetsere en vegg.




Se alt det nusselige eg fikk av svigermor til babyen..det er noe som heter :hente antrekk. Da er dette supert til det. Eg hadde helt glemt å tenke på jakke så det kom godt med. Er jo kalde dager på sommeren også.





Noa fotfølger pappa i hagen når han klipper gresset!!
To som storkoser seg ute i hagen.(Tommy fikk helt ny Honda gressklipper av Terje)






Guttene mine;)







3 kommentarer:

Katrine Schille sa...

Veldig koselig bilde av Tommy og Noa :-)

Regine sa...

åå så fine tapeter, maria! blir kjempefint med tapet på kun ein vegg. Fine bilder fra hagen, fin gave fra terje då!!

Magga sa...

Hei alle tre og en halv! :)
Nusselig tapet til jenterommet!
Flotte gutter du har, ja!
Får mye fint av svigers dere!!
Ha en kjempefin helg!
Klem fra meg!